пятница, 8 апреля 2011 г.

Опа-па!

Привіт усім!
Я чесно старалась виключити комп і піти спати, все-таки перша ночі, але не могла не написати сюди.
Отож, на наступний тиждень ми обов"язково майже всім бордом зустрінемся, що не може не радувати, хі-хі)) Точно буде, я, Олег, Марта, Іра, Ліля,Леся і Оксана думає ( але ми ж знаємо, що якщо ми всі захочемо, то вона поїде, бо наша сила думки вражаюча) От значить, сидимо і мріємо, що ми всі там сидимо, домовились? Це перше.
Друге. Пишу вам такий собі чорновик адженди на нашу зустріч, звичайно, дописуєте в коментарях все, що хочете ще. І так,
1. Обов"язкове обмивання всіх нагород, леп-топів на наш термін (стид і позор нам, що ми так тягнемо з цим ділом!)
2. обговорення наших планів мрій на майбутнє. так що думайте і мрійте)
3. Випити пару раз за моє день народження! За це ми з вами ніколи не пили, так що готуйтесь, ніхто не відмажеться)

І щоб ніхто ніде не тікав! Буду мінусувати бали!
Дописуйте, що ще треба нам там! Ну і з собов щось мати, таке, що порадує шлунок і мозок!

Цьомки-бомки всім!

5 комментариев:

  1. Любка молодець, кльово придумала;)))
    Ну і пункт №4 пропоную - обговорення свіжих пліток, а також нових популярних марок туші, а то за останній рік Олег в цьому ділі уже сильно відстає;))))..

    (КальосікО)

    ОтветитьУдалить
  2. Скучила за всіма! Для мене то напевно остання конфа і мені якось хотілося, щоб там були всі дорогі мені люди. Тому я дуже зраділа, коли взнала, що ви будете :)

    Чекаю дня, щоб вас побачити

    Цьом
    Руся

    ОтветитьУдалить
  3. Що ж останній день Помпей)

    ОтветитьУдалить
  4. Уря!
    Оксана давай їдь! Бо як ми без фінансів?

    ОтветитьУдалить
  5. замьотано!!!!буду
    Марта

    ОтветитьУдалить