пятница, 17 апреля 2009 г.

Про нас

Здоров!

Ото вирішила написати на наш блог, щоб трохи зняти тягар з Марти!

Дівчата, а ви помітили як наші мембери переживають і обговорюють, що в борді нема хлопців ? То страшне.  От Олег писав, що у нас бабське царство. Коля питає, куди ЛК прикотиться з нами. А Стас,  то взагалі, цитую вам його ЖЖ "не заздрю дівчатам, які їдуть на Спрінко....якби не навчання, то я б теж поїхав, покатався б, розбавив би жіночий колектив))))) хоча, думаю, їм і без чоловіків добре))) оце вже нагуляються))))не буде кому за ними дивитися)))))" Замітили, що лише хлопці переживають з цього приводу? А дівчата з ЛК, нормально шарять, що все буде ОК! 

Виходить, то за нами дивитись ще треба! І то правильно. Ото нагуляємся на Спрінко!

тільки в четвертій ранку вставати не хочеться. ех...

12 комментариев:

  1. хе-хе:)) ну а я для чого у нашій команді? буду за нами всіма наглядати, щоб часом нічого не трапилось:))
    4та ранку, то жестяк! але ми сильне бабське царство!!!
    Усім смачної Паски!
    М

    ОтветитьУдалить
  2. ото прийдеться тоді від тебе тікати))) як ти за нами всіма вглядиш???

    ОтветитьУдалить
  3. і шо?
    значить ми не байдужі, що буде в нашій локалці відбуватись!!!
    Плюс можливо ми переживаємо за Вас... хто буде за Bами там наглядати!!!

    ОтветитьУдалить
  4. ну капєц...ти вирвала слова з контексту!!! так не чесно!!! я написав, що не заздрю вам, бо ви їдете на атестаційний тиждень! "А Стас, то взагалі"- шо взагалі??? я б хотів поїхати, бо 1) Там багато бабських бордів(може не повністю, але з великою кількістю дівчат в ЕВ), так шо я б налагоджував ефективну співпрацю)) мені ж треба допомогати Насті в Смм)) от вона б взялася за хлопців-комунікаторів, а я за дівчат)
    2) То ж Бердянськ))) всьо і так не випєте))
    3) Треба ж шоб хтось цілими ночами горланив пісні, тим більше, що наявність 3гб на спрінко під питанням

    А ти замітила, що з мемберів ЛК тільки хлопці чатають і коментять цей блог? Шо ми активні всюди))) вот того ми й не байдужі до долі ЛК) а про вас на спрінко і так все будемо знати)) в нас там свої агенти, не зря ж ми раніше контакти налагоджували))))

    ОтветитьУдалить
  5. так-так!!!
    От Стас правду каже про агентів!
    Ви не встигете приїхати, то ми вже буде знати: Хто? Де? Як? З ким? Скільки?

    ОтветитьУдалить
  6. ну-ну, хлопці, щось ви розтринділись! ми туди їдемо ПРАЦЮВАТИ!!! попереджайте своїх агентів:)
    Стасік, ти тепер у списку блогів також:)
    М

    ОтветитьУдалить
  7. Ви собі навіть не уявляєте хто наші агенти)))
    В нас в кожній локалці по шпйону)

    ОтветитьУдалить
  8. От читаю ваші коменти, Стас і Олег, і думаю, чи то ви за нас перживаєте чи заздрите, що ми погуляємо на Спрінко? які агенти, про що ви шепчете? а ви не думаєте, що ці агенти можуть попасти під наш вплив???
    а взагалі, я так собі гадаю, ви двоє просто хочете знайти цікавий матеріал для жовтої преси

    ОтветитьУдалить
  9. я ж вже писав,що "не заздрю дівчатам, які їдуть на Спрінко". знаю я ті комішини)))), особливо їх завершення))
    Я цеї ночі так погуляв, шо тепер два дня нічо пити не буду)))
    "а ви не думаєте, що ці агенти можуть попасти під наш вплив???" ви ж не знаєте всіх наших агентів)))))))

    "а взагалі, я так собі гадаю, ви двоє просто хочете знайти цікавий матеріал для жовтої преси" ну це так))) і шооо?

    ОтветитьУдалить
  10. так як тут найбільше коментів, то спитаюся тут...
    чого отут зправа, там де Постоянные читатели, то стоїть фотка Караванця, а пише oksana.dumenka ??????

    ОтветитьУдалить
  11. ха ха, читаю ваш блог так весело)) а таки на Спрынко Франкывськы дывчата зажигали..так так...

    МСР

    ОтветитьУдалить